About

Sunday, February 13, 2011

Isnin, 14 Febuari 2011

Hai salam semua...lama sangat dah aku xupdate blog ni...bukan apa...biasalah kadang2 mud tu xda...kadang2 busy...kadang2 nak bukak blog pn xde tenaga...hmmm...harini katanya valentine day???what the hell haha...tah pape je nak sambut2 hari tu...xde maknanya lah...bg aku valentine day ni merugikan dan buat dosa ja...buat apa kita nak buat dosa free2 je kan??bg aku buat bodo jela...xde masa aku nak layan..
Tanggal 14 febuari juga aku nak meluahkan rasa kekesalan aku ni...sepatutnya skrg aku dah praktcal di Traders hotel, KLCC...n aku dah terlepas internship training tu gara2 kolej a.k.a. cik elmy...mana xmenyirap kan, aku tiap2 minggu call hotel tu, n then cari cik elmy tu punyalah bagai nak rak...xjumpa2...busy katanya...busy taik kucing!!!geram tol aku...bila dah terlepas mcm ni, aku xda peluang dah nak buat internship training di hotel tu...memang menyirap sangat2 darah aku...then terpaksalah aku cari hotel lain nak training n dah tentu sangat2 akan amik masa berminggu2 nak settle...
masaalahnya dah hampir or lebih sebulan aku duk umah je...xde buat ap2 kerja...harapkan duit abah bagi je...malu aku beb...kadang2 ada lah jugak buat parttime di hotel...ikut dak2 ni...dapatlah sehari rm50...syukur..tapi keje mcm org gile...tension jugak hdup aku mcm ni...kalau xkerana internship training tu, now mybe aku dah keje...kat secret recipe ke...or tempat lain...tahla memang tuhan dah takdirkan aku mcm ni...nak buat mcmana...aku usaha2 pn xde hasil juga...ni mungkin sebab dosa2 lampau aku...masyaallah...
Harap permulaan hidup baru akan start harini juga...aku cuba nak ubahkan segalanya...sesiapa yg terbaca ni, doa2kan lah aku ok...thanks sangat2...sekali dugaan datang, 'kaw2' punya...xpernah aku dapat dugaan mcm ni...tapi aku pcaya, setiap kebaikan akan ada keburukannya, dan setiap keburukan, mesti ada kebaikannya...Insyaallah AMIN

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More