About

Friday, December 3, 2010

Hidup selepas Mati

Di pagi hening sabtu...4/12/2010...aku bangun dr tidur pada jam 9.37 minit pg...alahai terlepas subuh lagi...nti aku qada balik...hmm...berat hati nak pergi kerja...atas apa yg dah aku lalui...pahit kelat masam masin payau gundah gulana hampeh hamprak haprak gonjol gile babi lansiau lahabau sume ada...kenapa aku jadi mcm ni???makan tak terjaga...aku rasa berat aku skg pn dah 50kg ngam2...mana Taufik yg dulu...pemain ragbi sekolah, disanjung dan ditabik semua orang...berat badan 65kg...badan feet...muka mmg xhensem...now aku cengkung...xbermaya...kurus kering...kuat menelon...hmm..xtau lah...dah 3 tahun aku jadi mcm ni...sejak dgn aida dulu permulaannya..n now dgn cinta terakhir aku...tp pts jugak...now aku dah xkeje kt secret recipe lg...aku tekad...dah byk sgt dugaan aku lalui mase keje situ...aku mcm tunggul n kuli batak je..kalau aku xda kat situ mmg xpe kn...kedai tu masih mampu buat sale 6000 sehari...smoga berterusan lah kafe tu berjaya...n then fikirlah knapa kak ros, kak tiqah, yat, n lain2 berenti keje...msti ada sebab..aku xnak bgtahu...anyway now hdup aku dah bebas...aku boleh buat ape je aku nak...nak jadi setan balik???boleh...nak jd lebih baik?? boleh..tangisan aku masih xhenti2...ada je yg mengalir keluar...setitis demi setitis ia membanjiri pipi aku yg cengkung ni...='(...kehilangan mak tersayang...kehilangan insan tercinta, kehilangan kerja, kehilangan wang, kehilangan semangat, kehilangan sumber inspirasi...adakah masa depan aku masih cerah?adakah aku akan berjaya seperti yg diimpikan?..now it's time to rest...

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More