About

Wednesday, December 1, 2010

Permulaan Hidup Baru

Setelah sekian lama mendiam...aku masih tak dapat nak percaya apa yg berlaku...aku dah kehilangan satu tulang bahu...satu tulang tunjang...satu hati...satu jiwa...ia pergi meninggalkan aku sorang2 disini dengan tangisan yang mencurah2...bagai nak gila rasanya...ntah knapa aku susah nak hadapi semua ni...masuk harini dah 11 hari dia pergi tak bersama aku lg...masih xdapat nak bayangkan btapa pedih...kecewa...pilu...sebak..jiwa meronta2 ARGHHHH!!!....kalaulah mak ada lagi...='(....takda pengganti lg selain dia...hanya dia cinta terakhir aku...sampai aku dah sematkan cincin dalam hati untuk bagi padanya...alangkah merana jiwa bila kehilangan harapan yg kita mahukan kn?dia masih xbenci aku lg...dia masih sayang aku lg...dia masih ada harapan untuk aku lagi...tapi pada hakikatnya aku dan dia dah putus...putus...PUTUS..."sy xsedia lagi",,tu jwpan dia bg krana dia takut untuk disakiti lg...hmmm...airmata darah aku pn dah kluar sampai cm tu skali agungnya cinta dia...Allahualam...tiada pengganti dia...melainkan betul2 dia dah ada pengganti aku...sayang...maafkan saya...

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More