About

Wednesday, November 10, 2010

Biasa saje

Hai mcm biasalah harini tetap sama dgn hari2 sebelumnya...aku trasa agak senang sikit bila keadaan skrg ada...tak tahu knapa sbb mybe aku dah sikit2 lupakan ape yg aku hadapi...hmm...dia makin hepy n gembira dgn ape dia buat...aku dah xboleh kata apa...biarlah dia heppy...xkan aku nak larang...sampaikan dia ada bgtahu aku..."sy nakal pun sbb sy ni remaja yang meningkat membesar, so sy xnak lah rugikan masa remaja ni"...agak2 korang lah ape yg akan korg fikir n aku fikir???besar btl dugaan yg aku lalui skg..mmglah betul kita xboleh nak bazirkan masa remaja kita dgn bnda2 yang tak berfaedah or something yang merugikan masa...tp atleast kita kne beringat kan??harini dia buat satu keputusan yg aku fikir agak keterlaluan...aku dah puas nasihat dan puas pujuk...tp dia nak jugak..apa blh buat...aku xda hak nak halang dia dr buat mcm tu...aku cuma xnak dia menyesal dikemudian hari je..risiko tinggi...aku sndri pn mmg mengidamkan sebuah gadjet untuk bersosial jgk...aku cuma harap dia faham...dia sedar yg kita ni manusia biasa ...sentiasa lalai...apa kata2 aku cakap kat dia...dia xbalas n xda respon...susahlah aku nak cakap...ape dlm fikiran aku skg adalah yg dia cuma nak sekadar ada dgn aku...tp aku dah usaha..aku dah buat ape yg termampu...ye aku masih muda...tp xbermakna aku nak terus enjoy3 dan enjoy...pengalaman lalu mmg btl2 bg kesan dalam hidup aku...cukuplah sekali ia berlaku dulu...aku dah serik...aku dah tak mampu nak hadapi sume tu lg..biarlah rahsia ni aku simpan sampai bila2...xsapa tahu kcuali family aku..aku cuma xnak ape yg aku lalui berlaku pd dia..sb dr gaya dia mmg seakan2 makin lalai dgn ape yg dia ada skg...mcm dah lupa sgalanya...aku cuma harap satu hari nanti dia akn sedar...tp bila???

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More