About

Tuesday, November 9, 2010

Sama je

Dia makin rapat dgn budak tu...hmm susah aku nak bayangkan dia btl2 dah jauh dgn aku skg...walaupun still blh contct dgn fone...tp dia xboleh bezakan aku ada atau tak...dia lebih kepada budak tu...Ya Allah berilah aku kekuatan agar aku berjaya menahan segala rasa iri hati ini...Mcamana aku tak iri hati kalau dah hari2 dia ngadap n jumpa dak tu???mmglah kawan, bff, best friend forever...aku takut kalau jadi boyfriend future forever je...aku syg dia sangat..tp knapa dia susah sgt nak faham isi hati aku?xboleh ke dia buang rasa tu dan setia kepada aku??dia berdendam ke dgn aku??or dia berdendam dgn lelaki??hanya tuhan sahaja yang tahu...aku btl2 rasa down sangat2 skg...ape ayat2 dia tls kat blog tu btl2 menyakitkan hati aku...bila aku tanya pada kwn2 lain, dorang dah komfem2 akan sound awek dorang kalo buat mcm tu...n kwn2 pompuan aku pn cakap yang dorang xkan buat mcm tu pd bf dorang...aku ni dijalan yang salah ke??xkan krana salah aku yang lepas dia nak berdendam dgn aku>??aku mmg boleh komfem punya si budak laki tu mmg ada rasa cinta kat awek aku ni...aku brani potong tangan lah kalau tak suka...dah hari2 jumpa..dah btl2 take care pasal awek aku...then ape fungsi aku sbnarnya??Ya Allah Ya Tuhan...Tunjukkanlah jalan yang sebenar agar hambamu ini dapat ketenangan Mu ya Allah...sabar manusia ada batas kan??tetapi knapa dia terus menerus sakiti hati aku???ape yg dia nak sbnarnya aku pn xtahu...ish btl2 menguji lah...now dia tgh exam...aku doakan yg terbaik je untuk dia...semoga dia terus berjaya dalam apa dia buat sekalipun...biarlah aku tanggung semua ni dgn hati terbuka...sbb aku yakin...Tuhan akan balas balik kebaikan atas ape kebrukan yg aku dapat...INSYAALLAH AMIN

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More