About

Friday, November 12, 2010

Kenapa???

Kenape??itu yg slalu bemain dalam fikiran aku...kenapa kenapa dan kenapa?????why???masyaallah...tuhan je yg tahu ape aku rasa...tahla aku jd smakin bingung...jd smakin xkeruan n tak faham ape sbnarnya yg baik dan bagus sgt pada ex dia...smalam dia ternampak ex dia tu kat hostel...dia luahkan sgala apa yg dia rasa pd aku...dia tersangat2 menyayangi ex dia...dia tersangat2 merindui ex dia....Ya Allah..tuhan je tau ape aku rasakan...secara logik dan normalnya...ape yg seorang lelaki akan fikir kalo teman sehidup dia kata mcm tu???kalo kata pd aku ye lah jugak...hepi sangat2...rasa dalam syurga...indah...masalahnya pd org lain..pd org yg xmungkin kembali pd dia...mungkin juga ada peluang untuk dia dapatkan balik cinta dia dulu...tp nampak dri gaya...mmg xkanlah...dia sndri cakap diaxkan kembali pd ex dia even dah merayu2 pn..tp skrg ape yg aku cuba hadapi??dia menangis2 sbb mybe katanya dia tersentuh hati or sakit hati or terkenangkan cinta lama yang ditinggalkan...WHAT THE FUCK???masyaallah....aku yg cuba hadapi semua ni mcm nak hilang pegangan dah...tp aku kuatkan jugak...setahun hampir aku knal dia...setahun jugak aku cuba untuk dia lupakan kisah lama dia...tp aku ni tak ada kuasa...aku cuma sekadar hadir dalam hidup dia mcm seorang sahabat rapat...yg mesra..knapa smua ni terjadi??sampai bila dia nak mcm tu??sampai aku mati??sampai aku dah btl2 takda dalam diri dia??mase tu bru dia nak menyesal ke??or tak kan pnh menyesal???aku pn xtahu...aku dala dilema skg ni...kena pulak masalah ni timbul mase aku tengah exam...YA ALLAH...berikanlah hambamu ini kekuatan berterusan...puas dah aku pujuk dia...aku slow talk dgn dia...bnda yang dah xpasti ada jgn dikenang lagi...nak ikutkan aku dah cukup banyak kehilangan orang yg aku syg...paling sayu ialah MAK kandung aku sndiri...7 tahun lepas dah...mmg susah aku nak trima...bygkanlah dri umur 13tahun aku hilang kasih seorang mak...adik aku lg kesian...umur 8tahun dah takda mak...YA ALLAH...besarnya dugaan yg Kau berikan ini...ex dia tu setanding ke dgn arwah mak aku???mybe mak dia??kalau ikutkan hati nak je aku dtg cari ex dia tu...nak bunuh je...blasah pijak dia puas2..mmg GERAM BETOLLAH!!!! 12 bula aku hadir dalam hidup dia ini aku dapat???mybe sbb tu jgk dia mula berdendam dgn laki2...Kenapa smua ni berlaku??Tu xtermasuk lg rahsia lain...Knape ha knape????? airmata lelaki aku jatuh jgk akhirnya...FUCK!!!

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More