About

Monday, November 8, 2010

Pagi Yang Gelap

Selamat pagi semua...=) xtaw tday nape tbe2 plak aku nak tlis blog..first time ever...haha tahla, tbe2 jgk nak buat mcm style diary...sejak2 ni mcm2 blaku dlm life aku..almaklumlah sangat2 lah busy...cuma harini xda class..aku luangkan sikit masa nak melepas tension..hmmm best kan kalau ada org yang betul2 jaga kita...sng cakap either boyfriend of girlfriend...tp dgn usia semuda ini 20 tahun...xsemua orang akan bahagia bila bercinta..biasalah masing2 sibuk dengan hal sendiri...waktu bahagianya mase mula2 knal jelah dulu...ianya terjadi kat aku skrg...terasa mcm sekejap je masa berlalu..yelah aku pn dah nak hbis blajar...now aku rasa seolah2 susah sgt nak berkomunikasi...kdg2 down...kdg2 terasa hati...kdg2 sakit hati...kdg2 makan hati...kdg2 jealous...tp smua tu blaku sbb aku sndri...aku xsalahka dia...mmg btl waktu muda2 mcm ni masing2 nak enjoy...masing2 nak bebas...masing2 nak hbiskan usia muda dgn pkara yang menghepikan diri...mybe aku dah terfikir kehadapan sgt...sbb aku dah rasa bahagia dah rasa semua ape aku lalui dah cukup...sampaika aku lupa apa itu remaja...tahun depan dah nak tinggalkan dunia remaja...kehidupan dah mula berubah...cuma harapan aku biarlah sesuatu relationship tu berakhir dgn sebuah ikatan..aku xnak paksa sapa2...cuma aku dah bersedia...mmg lelaki pd umur 20 tahun tak matang lg...kdg2 aku pn bersikap mcm budak2...tp tu smua lumrah kan??aku slalu berhadapa dgn situasi dimana perempuan tak akan percaya 100% pd lelaki...disebabkan kisah lampau dorang...ape makna smua tu??? bukan ke kita kne mulakan hidup baru selepas apa kekecewaan kita melanda??xsemua lelaki sama...xsemua lelaki bersifat mcm tu...n now bila aku dah btl2 bersdia...dah btl2 curahkan sgala kematangan aku...aku jd mangsa keadaan...aku xnak dah pkara 3-4 tahun lalu berlaku lg pd hbungan skg...tp tu lah...aku hanya mampu berdoa...dia lbh matang dalam hal2 ni...tp cinta lama aku pn mengajar aku erti sebuah phubungan...sbnarnya xsalah kn kte nak mencuba sesuatu yg bru...berhijrah...kecewa mmg aku kcewa...aku cuma harap satu hari nanti dia akan sedar akn khadiran aku..INSYAALLAH

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More